Seriefinal, Berså och Tjejkväll på SIBA

Ja det är bara några få saker som hänt sen jag skrev här sist... Kan inte riktigt skriva om allt så får bli det som hänt nu i veckan...

I onsdags var jag, H, L och M på tjejkväll på siba i nordstan... Blev bjudna på Bubbel, snittar och så tävlade vi om en dator men tyvärr ingen vinst. Men örhängen var en av sakerna som vi fick med oss hem :)




Igår spelade vi spelat "seriefinal" och vann! Nu hoppas vi bara på att vi får gå upp en division. Det är inte riktigt klart men större förhoppningar nu efter vinsten! Vi kom nu tvåa i serien efter ett lag som vunnit ganska stort hela säsongen och är de som går upp direkt. Så det är bara att hålla tummarna nu!

Efter matchen begav jag mig till S för att gör mig iordning innan jag skyndade vidare till festen på Berså. Hade en trevlig kväll med Tacobuffé men blev en ganska tidig hemgång.



 




I morse så var vi och åt frukost på Café :)





Nu sitter vi här i soffan och tittar på skidåkning och njuter av att ha lite kvar av helgen!

Kram  / L

Kommentarer
Postat av: Marcus

Synnerligen eleganta bilder må jag säga.:).... .det var gott med frukostbuffé 2 dagar i rad.... borde göra det till en vana tror jag bestämt...:)

SIBA är fantastiskt...har något för alla smaker :)

puss

2009-03-26 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0