Boden

Nu har jag varit här uppe i en vecka och ytterligare en återstår. Lite trubbel med mitt internet, det har en förmåga att försvinna på kvällarna så det är lite svårt att uppdatera här på bloggen. Men nu är jag sällskap åt siggebus och passar på att få låna en dator.

Jobbet går fint, har bara lite svårt att förstå att det endast är en termin kvar av skolan nu. Det är ju ett tag kvar tills man kan lika mycket och får upp hastigheten som de jag jobbar med nu. Men det är väldigt roligt och man lär sig mycket

Igår var det trav V75 här i Boden. Det var lite mulet och regnet hängde i luften men vi hade en väldigt trevlig eftermiddag p trav med picknick. Jag och mina mostrar lyckades pricka in sju rätt!

Ikväll så ska jag hälsa på mormor en sväng tänkte jag, hade funderingar på att åka dit under dagen med Sigge men det regnar för fullt och jag fick reda på att man inte får ha hundar på bussarna här så då var det ingen bra idé längre. Men vi har varit ute på en promenad vid vattnet, riktigt mysigt!

Saknar

Kommentarer
Postat av: Mamma & Co

Vi längtar efter dig Gumman...ses snart

Nosisar från "Hålanda-buset" och kramar från mor och far

2009-06-15 @ 13:58:40
Postat av: Marcus

Visste inte att du var en sån travexpert! :) Imponerande att sätta 7 rätt :)

Nu har halva tiden gått... Vi får väl se till att sticka till Åby när du kommer hem och spela ihop reskassan för vintern verkar det som :)

p&k

2009-06-15 @ 17:40:46
URL: http://lindakristins.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag saknar er också. konstigt att ni inte är här uppe! :) kram!!



japp vi får spela lite i höst o bli rika ;) p&k

2009-06-16 @ 19:56:08
Postat av: Fredriksson

Jaså Linda du är en baddare på trav, då får jag nog gå med och vinna lite så även jag kan få ett ps3:)

Hittade fö en ringsignal som jag tror passar dig, den får du höra nästa gång vi ses.:)



Kram F

2009-06-17 @ 22:14:37
URL: http://FILMBYRAN.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0