Packat och bokat biljetter.

Så nu var det färdigpackat. Imorgon åker jag till Norge. Det ska bli väldigt roligt! Man får bara hoppas på att det är lika bra skidväder som det var förra året. Förstår inte hur vi lyckades undvika att frysa hela tiden, det kommer att bli ganska kallt står det på vädret... Men jag har packat ner en massa varma sköna kläder så det ska nog gå vägen iallafall. Eventuellt blir det kvällsåkning en av kvällarna. Vi gjorde inte det förra året men har pratat om att eventuellt köpa liftkort för en kväll.

Idag har jag o M bokat hembiljetterna för nästa helg också, vi lyckades hitta till riktigt bra pris så det känns extra bra! Ska bli väldigt skoj, hockey och eventuellt lite ridning också om jag har riktig tur :)

Hoppas ni får en bra vecka också!

Kram

Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Blir nästan lite avis:) men hoppas du får en trevlig resa. Det är bra att du får se ett riktigt lag spela hockey i sället för det där laget du hejar på.:) Lite synd att jag inte kunde åka med men så kan det vara.



Ha det kanon i norge



kram

2009-01-11 @ 01:10:32
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Lina

Vart bär hembiljetterna av? :)

2009-01-16 @ 07:07:57
URL: http://linanasvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Hembiljetterna bär av från karlstad till göteborg på söndag :)

2009-01-16 @ 10:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0