Tenta i fredags och en skön lördagkväll!

Då var terminens första tenta avklarad. Det är alltid lite nervös så innan man kommit in i det igen efter sommaren. Eller det är nog alltid ganska nervöst inför en tenta... Tentan på förmiddagen, sen ett långt hål fram till kliniken på efermiddan. Sen så åkte jag hem, åt en god pizza med min älskling och sen iväg till Lina och utgång på Nivå. Hade en väldigt rolig kväll! Det var första gången Marias inneboende var med på en riktig "girlie night" med sminkning o allt.( kanske kommer lite bilder här sen)  Kul hade vi iallafall!!!
Idag har jag haft en lugn dag efter en låååång sovmorgon! Fika på stan med Hanna o Lina. Letade efter fortsättningen på böckerna jag precis läst. Hittade 2 st och en till som jag ville ha. Då de var på engelska så var det tyvärr ganska dyra och jag beslutade mig för att beställa de på nätet istället... men det är ju bokmässa till helgen. Kan jag ha sån tur att de finns där? Då kanske jag får de fortare men finns de inte så tar det ju ännu längre tid! Ja jag får helt enkelt klura lite på det, men det lutar nog åt att de blir beställda ikväll :)
Nu under kvällen har jag övat lite på singstar, som jag inte är så vidare bra på men det är roligt. Har suttit här på helspänn och förväntat mig elaka knackningar från den gnälliga grannen men hon har inte lämnat ett ljud ifrån sig än... bra det! Marcus är hos en kompis ikväll och jag funderar på ta en stor kopp te, en filt och se Sex and The City igen :) En skön lördag kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin /Morsan

Låter som en skön kväll! Singstar är kul! Bra att inte grannen klagade, men du sjöng väl så vackert att grannen tyckte om det :)

2008-09-20 @ 22:56:48
URL: http://morsansvardag.blogg.se/
Postat av: Marcus

Pizzan var smaskens!! Skönt att fixa lite annat än kurslitteratur att läsa! :) Det verkar som du lyckats tämja denna illsinta granne...har inte hört av henne på läänge! :) P&K

2008-09-21 @ 00:01:24
Postat av: Sofia/sjufen

Så du tjuvtränar på singstar inför julfirandet, där ser man. Själv har jag spelat tennis ikväll. jag blir så ARG när jag förlorar, vilket ikväll resulterade i att jag "råkade" slå handleden i stolsryggen... Aj aj aj

2008-09-21 @ 00:02:25
URL: http://sjufens.blogg.se/
Postat av: Fredriksson

Hoppas tentan gick bra då, skönt med en lugn lördag kan jag tro. Sjunger du så bra att tanten helt enkelt gilar din sång, Hur många poäng får du för det:) Ha ha.

2008-09-21 @ 19:07:03
URL: http://filmbyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0