Kläder överallt!

Påbörjade ett projekt igårkväll. Tänkte mig att jag skulle sortera, slänga o bära upp kläder på vinden för att få ordning i min fina garderob... Men just nu känns det som att garderoben börjar bli full, jag har packat upp betydligt mycket mer kläder än vad som slängts och packats ner igen och jag har tre kartonger kvar. Men garderoben har blivit väldigt fin med lampa o spegel ( ja egentligen har det kommit in speglar i båda garderoberna...) Och ett sånt nät man kan hänga upp med fack i från Ikea.  Men som sagt så har jag lite väl mycket kläder men de ska nog få plats på något fiffigt sätt. Vet ju att jag kan hålla mig sysselsatt när jag kommer hem från skolan iallafall :)


Ha en bra dag!

Här kommer en bild efter att kartongerna är upp packade och kläderna vikta o lagda i garderoben :)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Ett härligt projekt:).... du har vart synnerligen flitig.... inga lådor kvar nästan ju :)

Garderoberna har nog aldrig varit så fint pyntade förut! :)

P&K

2008-09-30 @ 19:27:14
Postat av: Fredriksson

Akta dig bara för sånna här projekt, jag påbörjade ett som förökade sig väldigt, jag verkar aldrig bli klar med:) Fast du är ju tjej så det går nog bra, som kille tar jag ju en grej åt gången;)

Ha d!

2008-09-30 @ 20:11:10
URL: http://filmbyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0