Några bilder från Örebrohelgen

På hotellrummet


Snart middag på Oleary´s



Tanken var att slottet skulle vara i bakgrunden... de ljusa prickarna alltså :)



Söndagen var en jättefin höstdag. Åkte buss till badet på morgonen men fick en skön promenad till tåget sen.



En lugn och skön dag med bla massor av tidningar att läsa, bubbelpool (i bakgrunden).







Maten var också väldigt bra



Sen har vi inga bilder på tävlingarna i vattenrutschbanorna, måste införskaffa en vattentät kamera :)

Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Trevliga bilder! Ni hade en skön helg förmodar jag. inga fel:) Badet ska vara väldigt bra har jag hört. Jag har en vattentät kamera, kan ni få låna nästa gång:) Läste nedanför att du ger blod, det är bra, själv är jag för feg.

Kram f

2008-10-23 @ 22:49:12
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åhhh vad jag blir avundsjuk när jag ser fotona... Jag vill också!!!

2008-10-23 @ 22:52:16
Postat av: Jennie

Åh vad mysigt ni verkar ha haft, blir inte alls avis ;) Så tävligar i vattenrutschkanan, kunde jag väl aldrig tro :) Hoppas vi får en lika trevlig (nästan iaf) helg nu hemma i Dalsland. Ses i em! Kram

2008-10-24 @ 08:00:53
Postat av: Linda

Ja det var en väldigt skön helg. Jag tycker att badet var fint, roligt att få leka lite :)

2008-10-24 @ 08:16:30
Postat av: Jenny och David

Vilken fin bild på Er!

Sötisar!

2008-10-24 @ 18:20:51
URL: http://jexcy.blogspot.com
Postat av: ingegerd

Vilka fina bilder, när jag såg de så tänkte jag genast att nu har de förlovat sig!! Men ni verkade ha det väldigt skönt!! Man skulle unna sig sådan avkoppling någon gång om året, det vore inte fel

2008-10-25 @ 22:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0