konstigt

Hur kommer det sig att ju mer tid man har desto mindre lyckas man få gjort? Jag har inte haft så mycket i skolan nu senaste dagarna, då hade jag planerat in en massa saker som jag hade tänkt hinna med att göra. Men så sitter jag här idag, har precis påbörjat det jag hade tänkt hinna med och inser att jag skulle ha börjat för nån dag sen för att hinna innan jag ska till skolan imorgon. Förstår inte hur det kan bli så varje gång! Jaja jag ska inte klaga för jag har haft en skön vecka, tyckt synd om M som fått stiga upp själv och tidigt på morgnarna. Men snart e det slut på vilan med skola som vanligt igen. Min teori är att många av våra lärare har barn som har höstlov den här veckan och därför har vi fått självstudier :) Men nu är det snart helg igen. Blir nog en lugn helg hemma. Ska iofs på tjejkväll hos en kompis men ska spela match på lördag så blir ganska så lugnt tänkte jag mig. Jag tror de andra tänkte gå ut sen men det skippar jag nog den här gången.

Har ju glömt skriva att min syster "morsansvardag" fyllde år igår och vi var där och åt middag. En kreolskgryta, var väldigt gott :) och sen en massa fika *mums* Tack syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0