Jag har varit Fluortant

Hmm lite glömsk som jag är vet jag inte om jag redan skrivit om det men då får det bli en liten uppdatering isåfall. Sitter här och söker efter och läser artiklar om populationsinriktad prevention mot karies. Om det är rätt eller om man bara ska ha högrisk prevention, alltså för de som redan har mycket och har stor risk att få hål i tänderna. Man har startat upp ett projekt där man i VG region åker ut på skolor och Fluorlackar barnen 1g/termin. Ja vi har då som första klass haft den stora lyckan att få vara med ute på en skola och hjälpa till. Det var iofs en ganska så trevlig eftermiddag som vi hade, barnen var snälla och det gick bra. Men nu sitter jag och försöker skriva ihop ett arbete som vi fått dålig information om hur det egentligen ska se ut och vad man ska skriva om... Irriterande med dålig information men samtidigt så när man väl kommit igång kan det ju vara lättare om det inte är så styrt... Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Flourtanaten hade det inte lätt i vår klass, suddgummi och pennor fick hon ducka för. En gång tappade hon hela brickan och föll igråt. usch så elaka vi var, hoppas det gick bättre för dig:)

Rock on

2008-11-20 @ 17:01:35
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: mamma

Min flourtant var klädd i vit rock, och hade tidtagarur, hon var riktigt barsk.

Nutidens tanter kanske är lite humanare :)



Kramar

2008-11-26 @ 07:43:48
Postat av: Lina

Heej och tack för dina kommentarer. Hoppas du har det bra?! Dags för uppdatering?! ; ) Kramar från kussebussen

2008-11-29 @ 05:03:21
URL: http://linanasvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0