Snart midsommar och ingen bebis ännu... :)

Hej på er! Blev lite längre innan det här inlägget än tänkt. Nu är det snart långledigt, ska bli jätteskönt! Man får bara hoppas på att vädret håller i sig och solen fortsätter att skina! Sofia har fortfarande inte fått ngn liten bebis, vi går ju här uppe och väntar! 
På  måndag flyttar jag hem till min moster i nästan två veckor och sedan bär det av upp till Kiruna. Sista helgen i Juni så är det Boden Alive. Fredagen ska jag ut med med en tjej på jobbet. Onsdagen ev med alla på jobbet och ngn av dagarna ska jag träffa Andreas och Angelica som kommer upp också. Skoj att det händer lite här mot slutet!! Saknar Er där hemma!!! 30 dagar till semester!!

Nu ikväll blir det fotboll :)

HEJA SVERIGE!!!!!


Hoppas att ni har det bra allihopa!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad skönt att du verkar ha mycket skoj att göra i veckan! Tiden går ju fortare då också :) P&K

2008-06-22 @ 16:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0