Världen i vården

Så börjar den nya kursen ikväll. Hoppas verkligen den e lika lugn som syster M sagt :) Skoj att läsa ngt annat iallafall! och skönt med halvdag idag så jag hunnit hem och slappa lite innan! Uppdatering om hur den verkar kommer!

Var en väldigt bra föreläsning :) dock bjöds det inte på något kaffe eller fika vilket var ett STORT minus! En inlämningsuppgift som ska vara inne om två veckor, nja gillar inte. Studiebesök nånstans med grund till examinationsseminarium i december, gillas mer.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej syster!
Kom gärna och plugga här, men jag kan pyssla under tiden ;) Har du tid för en kaffe på måndag innan jag ska på mitt uppdrag?

2007-09-13 @ 22:04:19
Postat av: Sjufen

KOM IGEN NU SYSTER!!! Vill ju läsa

2007-10-04 @ 22:54:05
Postat av: Malin

Ha Ha!! Ja, den blev ju riktigt lyckad har jag ju förstått =) Nu är det dags att uppdatera....

2007-10-10 @ 22:59:20
URL: http://morsansvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0