skola på en lördag!?!??

Skolan på en lördag, ja det var längesen jag tagit mig iväg, borde verkligen idag. tenta först om två veckor men vet att jag kommer ha väldig mkt att göra i veckan... Usch va trist! Men en bra film ikväll kan jag kanske motivera mig själv med. Antagligen är det andra där också, som antagligen redan varit där i några timmar. Ser man på det så så är det ju faktiskt mindre hemskt att ta sig dit vid tolv än direkt på morgonen ;) Nu känns det genast bättre! Jag kan ju passa på att inviga min nya termosmugg också! Bara att sätta igång och packa ner allt o ta sig iväg!

Hoppas ni får en mer spännande och rolig lördag än jag!

kramar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kom igen gumman!!! Du är bäst
Får Siggan komma och vara hos dig ett tag?

Kramar mamma & de fyrbenta

2007-11-03 @ 17:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0