En massa saker att göra...

Vaknade oroväckande tidigt utan väckarklocka idag. nästan så man skulle kunna tro jag blivit morgonpigg. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska hitta på idag, har endel alternativ. (Några betydligt mycket tråkigare än andra) Träna, Städa, Plugga, Gå på stan. Ja det är väl ungefär de sakerna jag sitter och tänker på, ni kanske kan ana vad som lockar mest :D Ja får helt enkelt se vad som händer. Kanske hinner med lite av allt om jag har tur (Tror nämligen att det jag helst vill är det som blir bort prioriterat först om mitt duktiga jag får bestämma, och hon dök tydligen upp lagom till den här helgen... *suck*)

Kommentarer
Postat av: Sjufen

He he jobbigt med den "duktiga jag" som bara vill få nyttogrejer gjorda. I min kropp och hjärna har "slappar-jag" tagit över. Kan ju bero på mitt mående också ;)

2007-11-04 @ 10:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0