Sommarlov!!!!!

Så då e det äntligen sommar!!! Syns tyvärr inte på vädret, men igår var det ju varmt iallafall så man får väl nöja sig med det :) Åker "hem" ikväll, flyget går vid nio och jag har inte börjat göra något av allt som jag ska hinna med. Det blir nog en stressig och hektisk dag. Närmast på agendan står att välja ut vad som ska få följa med och vad som ska stanna kvar... Inte det lättaste! Sen lite shopping och städa hos fiskarna sen e jag nog nästan klar skulle jag tro. Hoppas ni får en kanon sommar! E ju bara borta en månad sen får ni dras med mig igen, haha, så lätt kommer ni inte undan! Skumt att åka bort så länge!!!

Kommentarer
Postat av: K

Hoppas du överlevde hemresan ordentligt! Och inte shoppade allt för mycket på flygplatsen... ;) Jag är liiite duktig och har röntgenprogrammet öppet i ena hörnet på datorn medans jag tittar på tv. Hmm undra vad det duktiga var egentligen... Jaja har ju faktiskt 1,5 dagar kvar så det är ju dumt o stressa =) Ha det bra uppe i norr så hörs vi snart!

2007-05-30 @ 22:16:58
Postat av: S och Mini

Vi saknar dig!!!!!

2007-05-31 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0