Tjockare hår!!! å H&M

Nu har jag äntligen gjort något som jag velat länge (fast i en mindre permanent variant) Jag har köpt hår (syntetiskt) till mig! Sånna med klips som man sätter fast i sitt egna hår. Gud va jag längtar till det kommer!!! stod 2-3 dagar så i slutet av veckan borde det ha hittat hit! Sen har det även gjorts en beställning från HM på nätet. De har ju rea och en helt underbar långtröja. e tyvärr lite osäker på storleken så syster yster om hon har tur har något att hämta hos mig sen. hoppas verkligen inte det!!! ska se om jag lyckas fixa upp några bilder... kram på er!

                                        

Kommentarer
Postat av: S

He he...jag får väl hoppas för din skull att den passar bra (vad jag sen hoppas innerst inne är ju en annan sak)... :)
Har varit ute och träffat systerbarnen och syster... trevligt med grillning och lekar, mindre trevligt med att bustjejen (inte Mini) hade två fästingar... usch och fy, tacka vet jag norrbotten där såna hemskingar inte existerar..
Ha det gött där uppe i knott- och myggriket

2007-06-11 @ 00:00:19
Postat av: K

Åh vad fint det blev!! Du lyckades visst fatta mina instrukttioner! (Lite avundsjuk på att du fick instruktioner, jag tvingades komma på allt själv. gissa hur lång tid det tog! =))Vad spännande med löshåret, ska bli kul att se. Jag har börjat vänja mig vid bloggandet nu, det är ganska roligt! Nu ska jag sova. Natti!

2007-06-11 @ 00:18:52
Postat av: K

Nu får du ju skriva nånting =) Jag är ju så duktig med min! Haha, ha en bra helg! Vi höres. Kram

2007-06-13 @ 23:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0