Helg med bla. trav och farmen

Så var den här helgen slut, den har gått väldigt fort. Både positivt och lite trist, långa helger e ju så sköna! :) I lördags var jag och mamma på trav med mina mostrar. Var första gången jag var, skoj men blev tyvärr inte rik,... men gick nog ganska jämnt upp iallafall så det var ju det positiva. inga gigantiska förluster! Åkte hemifrån vid 12 och hemma igen vid 18 tror jag eller lite senare. Snabbt klädbyte och träffa L. Åkte på en trevlig förfest och sen till farmen. Ja det heter så WesternFarm. Gamla byggnader och dammigt, men skoj! Tyvärr rånade de en när man skulle in 150 kronor! e ju inte riktigt klokt men vad gör man!?! Trevligt blev det iallafall som sagt ;) Söndagen har jag ägnat åt att promenera in till stan för att hämta bilen som blev kvar föregående kväll, husvisning och läsa. Haft en ganska lugn och skön dag! Hoppas allt e bra med er också! kram

Kommentarer
Postat av: K

Halloj, nu var jag hemma igen! lite sliten men levande =) Åh är så avundsjuk på trav-utflykten! Det har jag alltid velat se... Hmm i Göteborg finns det i alla fall galoppbana, vi får väl gå nån gång!
Nu ska jag packa upp. Vi höres!

2007-06-18 @ 10:07:34
Postat av: S

ja, då var det gråa vädret tillbaka i Göteborg. Vad ska man hitta på nu? Ska in till stan idag och titta till fiskarna ;) Kanske sover jag där också, vi får se...
Kramar i massor

2007-06-18 @ 13:09:14
Postat av: S

Hej hopp... skulle ju gratta dig på namnsdagen igår, tänkte på det under dagen då du var på jobbet, sen dök det upp i tanklarna igen sent på kvällen. TYPISKT!! Men iallafall. Grattis i efterskott på namnsdagen!

2007-06-21 @ 10:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0