Finbesök och Bedövning i massor!

image66

image67

Har Signy på besök. :)

De senaste två dagarna i skolan har jag ägnat åt att bli stucken och sticka mina kamrater. Idag vid lunchtid kunde jag inte känna min underkäke alls pga att jag hade fått den bedövad, igår var det överkäken. Eftermiddagen ägnade vi åt att titta på varandra och se om det fanns några hål. Men tyvärr så kunde vi inte hitta något. Lite svårt att veta hur det ser ut när man bara sett det på bild... Men det är roligt. Veckan går så fort när man gör roliga saker istället för att sitta uppe på endo lab och fila i gamla tappade tänder... inte lika roligt.

Snart JUL!!!

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Oh hu så hemskt det låter att ta bedövning när man inte behöver. Jag slipade ner 2 tänder för att jag skulle få en bro, men inte tog jag bedövning, tandläkaren sa att han hade jobbat i 32 år och aldrig varit med tidigare att någon gjort detta utan bedövning. Bedövningen gör ju ondare än nerslipning o lagning

2007-12-04 @ 18:58:57
Postat av: Sofia

Du är tuff du, jag gillar inte bedövning. tycker det är läskigt. Vad synd att du är förkyld, men vi kanske kan ses en annan dag så du kan får lite lussekatter:)

Skickar flera krya-på-dig-kramar

2007-12-04 @ 20:21:22
Postat av: Malin

Ha ha tur att det inte är jag som ska bli tandläkare...hade aldrig öppnat munnen för mina studiekamrater, än mindre låtit dem sticka in en spruta i munnen på mig!!!

2007-12-05 @ 22:37:42
URL: http://morsansvardag.se
Postat av: mamma

Tur att någon tycker om att kolla i andras munnar!

Kramar till dig o Signy

2007-12-06 @ 12:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0