Sista lediga dagen...

Har haft en jätteskön vecka då jag varit ledig ti,on,to :) I tisdags lånade jag mamma o pappas bil och åkte till ullared och shoppade. Hämtade upp Angelica, Andreas flickvän, på vägen. En heldag med shopping :) Gjorde flera fynd och har fått några julklappar inhandlade. Roligt var det!! Sen igår var jag och träffade pappa på stan och åt lunch och fick tillbaks min mobiltelefon som jag hade glömt i bilen kvällen innan :) Smaskig lunch på Jensens. Tvättade lite på eftermiddagen innan jag skule på handbollen så stackars M fick ta den mesta tvätten själv, kände mig inte så snäll som åkte iväg til träningen... Ikväll är det träning igen. Ska bli kul för det gick rätt okej igår, hoppas att det håller i sig! Jag funderar på att ta en sväng till skolan och gå igenom lite rtg bilder eftersom jag har patienter imorgon. Eventuellt ska jag göra ett prov. Får se imorgon. Helgen har jag inga större planer för. Måste fixa det sista i lägenheten innan lillebror kommer i veckan :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter bra att du inte har några planer i helgen för då får ni gärna komma ned till oss på lördag kväll o se när Frölunda krossar Färjestad ;) Om du sen har lust o tid är det ju bokmässan som vi tänkte gå på på söndag så då vore roligt om du hängde på. Hoppas vi ses för det var ju ett tag sen nu. Kram Jennie

2008-09-25 @ 21:42:38
Postat av: jeanette lundqvist

men titta vem som bloggar..=) inte visste jag att du hade en blogg.. får se till att höras lite snart..=) kramen

2008-09-25 @ 22:44:16
Postat av: Linda

Det låter trevligt :) kommer gärna både på lördagkväll o bokmässan.

2008-09-26 @ 16:09:41
URL: http://lindakristins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0