Match

Så imorgon var det dags att spela match igen. Bortamatch 10 minuter hemifrån... det gillar  jag :) Jag har funderat lite på hur det är med nervositeten, hur länge den ska hålla i sig. Kommer inte ihåg om jag kände så varje gång innan match när jag spelade förut. Ja det är ju skönt att det kommer precis när jag ska spela så man inte går runt och är jättenervös långt innan! På dan har jag annat att oroa mig för i skolan istället... Seminarium men vi ska ha lite roliga kliniska övningar också så det känns rätt bra. Ska kolla igenom papprena nu. Sov så gott och håll tummarna imorgon kväll!

Kommentarer
Postat av: ingegerd

Hej bruden, lycka till i matchen. Men en fråga, visst var du målvakt tidigare är du det fortfarande. Lycka till säger gamla faster

2008-11-07 @ 14:13:25
Postat av: Sofia

Kikar in här i Idolpausen för att se om resultat från match kommit :), men jag får tydligen vänta ett tag till...

2008-11-07 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0