Desperata Hemmafruar :)



Nu har jag äntligen tagit mig tid att titta på avsnitten av desperate ousewives som jag missat, men det känns så tråkigt när man är ikapp och måste vänta på fortsättningen. På ett sätt vill jag attt det ska ta slut så att man får veta hur det går för alla med allt, men det är som med bokserier, man vill få reda på slutet men man vill inte att det ska ta slut. Klurigt det där. Ja nu har jag inget val och får snällt vänta till på söndag innan jag kan få se något mer!


Ni har väl förresten läst att det kommer en ny Sex and the City film!?! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny och David

VA!? En ny sex & the city!? Tjohoooo! Längtar redan!

2008-11-13 @ 19:30:14
URL: http://jexcy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0