Tentorna närmar sig...

Ja då är det bara att inse att tentorna som man (jag) skjutit framför sig sen vi började i höstas kommer allt närmare. Rättare sagt så e den första salstentan om lite drygt en vecka. Jag var väldigt duktig och kopierade tentor för någon vecka sen. Vilka jag tydligen lyckats bli av med i fredags på skolan, eftersom det var sista gången jag såg till dem. Jag hoppas verkligen att de dyker upp här hemma men med tanke på att jag har helt nystädat igår så känns det inte så troligt. Trist att behöva betala för och kopiera samma papper igen... onödigt!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppsan!
Alla kan vi glömma...men det är ju bra att man kommer ihåg att man glömt... hmmm...krångligt?
Tur att det finns massor med kopieringspapper så att det räcker till alla som glömt sina kopior.

Här är kallt, isigt och lite snö...kolla hundbloggen

Kramar från Tiger, Signy, Sigge, Axel och mamma

2007-10-15 @ 21:07:00
URL: http://www.sphynxkatt.se
Postat av: K

Men nu har du ju nya fina tentor! =) Stackars... Ingen hade väl hittat dom idag heller? Hur har det gott att plugga idag? Jag är så sugen på något sött att jag snart dör förresten... kanske ska fixa det =) Ses imorrn!

2007-10-16 @ 19:47:22
Postat av: Sjufen

Stackars syster... jag hoppas att du beslutade dig för att köpa det med fler kopior men billigare...

2007-10-17 @ 08:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0