Så var de hemkomna igen och jag fortfarande lika avundsjuk!

Mamma o Malin kom hem igår, hade shoppat en massa fina saker!!! Läst bloggen varje dag från deras resa och bara mer och mer önskat att jag var där och inte i ett regnigt Göteborg med bara en massa tentor o prov som underhållning! Deras berättelser igår gjorde ju inte att jag mindre hade velat vara där också :)
Fick jättefina presenter, och beställningar som var det dubbla pga att det var väldigt billigt! Ungefär halva priset om inte mer jämfört med här hemma... det är ju helt sjukt! Jag vill åka! NU! Dags att börja spara :)

kram till er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja spara på nu! Tänk vilken grej att åka dit:) hja det nice i B, det är ju nästan en lika häftig resa

2007-11-22 @ 09:09:30
Postat av: Linda

Ja nästan lika... ;)

2007-11-22 @ 09:10:40
Postat av: mamma

hihihi...kanske till och med är roligare i B.
Kramar mamma

2007-11-22 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0