På skolan...

Hihi. Nu har jag ju kommit på något roligt att göra när jag är på skolan också! Kan hålla er lite uppdaterade om hur det går ;) 
Det är faktiskt inte så farligt att vara här trots att det är helg. Är ganska många här och pluggar, ungerfär samma människor som var här igår, vilket gör att man hälsar glatt på varandra, nästan som vi känner varandra. Ett rätt lustigt fenomen! Det är lätt att dela in alla i fack, vilket också är ganska roligt och som jag påbörjade igår. Får se om jag gjort bra bedömningar. Måste ju nästan börja gå hit ofta bara för att undersöka :D

Ha en jättebra dag nu! kramar

Kommentarer
Postat av: Sjufen

Men Linda då, du ska ju plugga när du där. Sitta och bedöma människor, ingår ej i studierna. Bara bedöma tänderna isåfall ;)

2007-11-04 @ 16:43:54
Postat av: Solweig

Vilken ny fin hemsida du har!
Hur lång tid har du kvar på ditt pluggande innan du har din exeamen?
Lycka till med pluggandet!

Kram solweig

2007-11-05 @ 09:30:10
Postat av: K

ttt, och jag som trodde du var duktig och pluggade! =) Men sidan har du ju gjort jättefin i alla fall!

2007-11-05 @ 13:27:59
Postat av: Linda

Ja jag har faktiskt mest läst när jag var där, annars hade jag faktiskt inte orkat iväg skulle jag tro! Jag har 4 terminer kvar efter jul. Går T6 nu.

2007-11-05 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0