Oj, långt mellan gångerna ;)

Ja det e ju ngra dagar sen jag skrev. Ja jag ska bli bättre men man kan ju se det som ett bra tecken att jag inte tillbringar så mycket tid framför dator!!! (läser istället ;) ) Tänkte försöka fota lite av mina senaste inköp som kommit per post så jag får visa dem för er! Fick en så fin tröja idag på jobbet. Svart top som det är en bild på en gammal och ett barn och står en frisk mun i alla åldrar, snygg e den ;D Kanske kan ha den när jag tränar eller nåt! Ja det kommer lite uppdatering i helgen så håll ut. Kram


Kommentarer
Postat av: Mini

Ska bli kul att se fotona sen, men helst vill jag träffa dig i verkligheten. Mamma håller på att bli galen... jag kryper runt och pillar på ALLT.
Puss och kram moster

2007-06-15 @ 23:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0