Massa jobb och regn!

Har jag börjat jobba igen. Trivs väldigt bra men det skulle ju ha varit skönt att vara ledig ;) Sen e det ju inte så uppmuntrande med timlön som kommer en månad sent... alltså rätt långt efter att man egentligen behöver pengarna! Men ska väl inte klaga, de kommer ju iallafall!  Saknar Boden endel, var trevligt att vara hemma men Göteborg e ju också bra! Tråkigt bara att de flesta inte är här. Men som tur är har jag några kompisar som e kvar över sommaren också! Så har jag ju sköldis med, han blir väldigt glad när jag kommer, om det är för maten eller mitt sällskap kan ni ju lista ut själva! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Självklart är det ditt sällskap som glädjer honom!!!
Är nu hemma i ett för dagen grått och regnigt Boden.
Nu väntar Altajärvi på vår ankomst :)
Kramar/mamma

2007-07-12 @ 18:44:43
Postat av: S

Så klart sköldis är glad över dina besök!

2007-07-27 @ 01:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0