Har förresten sett en massa fina saker som kommer till hösten :D

Laredoute´s höst/vinter katalog damp ner i brevlådan igår ^^ Ska städa golven här ikväll och sen krypa upp i soffan jag och en kopp te och katalogen. Har kollat modevisningen på nätet, en fin stickad kofta/tunika har jag hittat. kan ju hoppas ett litet tag till att den inte är så dyr!!! Å sen har Engla köpt en fin fransväska som jag skulle vilja ha... Vet dock inte var hon beställt den ifrån och ska man inte beställa från sverige blir det ju svindyrt! jaja. det får nog vänta iallafall. Men har stillat mitt shoppingbehov med att gå runt och titta på födelsedagspresenter till mina små prinsessor som fyller år i Aug. Den minsta e väl lättare än den äldre. Vad gillar man i den åldern? Ja jag har lite förslag iallafall så blir nog bra tillslut!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Blir lite stadssugen när jag läser ditt inlägg.....inte så kul att sitta ine överbelamrad stuga i regnet! Men nästa vecka på onsdag får jag Huset!!

2007-07-23 @ 12:47:17
URL: http://morsansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0