Fotbolls tips och kyligt ute!

Frankrike.... inga kommentarer, men det gick inte så bra för mitt tips som jag la för någon vecka sen. trist!

7 grader ute i morse när jag åkte till jobbet, är det juni??? kollade vädret här på internet, står att det ska bli -2 grader inatt med snöblandat regn. jag hoppas verkligen att de har fel!

Men trots att det verkar lite trist och kallt här så har jag det egentligen ganska bra, det är en massa fotboll på tv hela kvällarna, jag har en bra bok som jag läser (Isprinsessan) och jag har trevligt sällskap av pappa och Robin :) sen är det ett stort plus att jobbet är så roligt också! Men lite hemlängtan finns ju där:)

Grattis På 30-årsdagen Marcus!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Du det låter inget skönt, men kan trösta dig med att i dag är det grått, blåsigt, 16 grader och det ska fortsätta veckan ut. Sedan får jag också stämma in i Grattis till Marcus även fast jag inte har träffat honom, men jag kanske får det en vacker dag. Vad roligt att du får laga lite tänder m m för jag hörde av pappa att många av dina kompisar har fått tandsköterskejobb, så du får be dem söka till norrbotten nästa år.

2008-06-10 @ 08:28:48
Postat av: Jenny och David

Grattis Markus från mej o David!!

Hoppas på fler Lisebergskonserter när norrlänningen pallrat sig hem från Lappland :-)

Kraam!

2008-06-10 @ 14:17:16
Postat av: Jenny och David

Grattis Markus från mej o David!!

Hoppas på fler Lisebergskonserter när norrlänningen pallrat sig hem från Lappland :-)

Kraam!

2008-06-10 @ 14:18:49
URL: http://jexcy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0