BODEN

Så var jag här uppe igen. 2 dagar ledigt från skolan för att kunna börja jobba tidigare. Ja det ska bli skönt med lite ledigt i slutet av sommaren. Men lika bra att bli av med jobb biten på en gång, tyvärr behöver man ju pengar på sommaren också!

Känns lite konstigt att det är sista dagarna i huset, lite trist. Men samtidigt att tänka på att ha Mamma o Pappa på 5 mils avstånd istället för dryga 130 väger ju upp en hel del!!! :D Tänk va lätt det kommer att bli att åka och hälsa på!

Jobbet går bara bra. Det är verkligen jätteroligt men jag har varit väldigt trött på kvällarna när jag kommit hem. Hoppas att det kommer bli lite lättare allt eftersom :) Man kanske ngn av de sista veckorna kommer in i tempot. Ja det är väldigt stor skillnad mot skolan!

En massa kramar till Er!!

Kommentarer
Postat av: Sjufen

Kul med uppdatering, kanske skulle skärpa till mig jag också:)

2008-06-04 @ 22:38:10
Postat av: Marcus

Hej hej! Vad skönt att det går bra för dig! fast det visste jag redan att det skulle göra! Tänker på dig! puss

2008-06-04 @ 22:39:46
Postat av: Ingegerd

Hej tjejen! Jasså, du är uppe i mygghålet. Jobbar du som tandläkare??? Skulle du upp o jobba i Kiruna också?? Hur länge blir du där uppe?? Som du ser så blir det en massa frågor, Men jag önskar dig lycka till med ditt jobb vad det än är att du ska göra.
Men sedan kanske man får besök av dig o Marcus för du har ju inte varit här
och tittat hur huset har blivit efter farmor.
Kram faster Ingegerd

2008-06-05 @ 08:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0