Tenta, Ångest!!!!!

Tenta i Onsdags, praktiskt prov imorgon och nästa vecka, ev flera om det inte går så bra imorgon. Sen vanlig tenta igen x3 eller kanske 4 och sen är det äntligen lov! Ja de som sagt den här terminen är den värsta, ja de har nog haft rätt!!! Räknar ner veckorna nu innan den är slut! Rensar huvudet med att se film och serier, bara få tänka på något annat än skolan, behövs verkligen ibland! Ja ni ser ju bara hur mina meningar ser ut!!!

Tbc vaccin togs idag på morgonen också, så nu ska man gå och oroa sig för hur det kommer att se ut om några veckor, bäst är nog att inte tänka på det alls!

Imorgon på kvällen är det Sittning på Munh. Andreas kommer hit i helgen och ska följa med. Blir skoj!

Inhandlat två fiskar idag, en kompis till ålen och en flickvän till den röda fisken. De såg kära ut från första stund!! Han har nog känt sig ganska ensam sedan han blev lämnad för någon vecka sen...

Nej nu ska jag nog försöka sova lite så jag inte kan skylla att jag darrar på sömnbrist iallafall! Ha det så bra allihop och håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Sjufen

Håller tummarna massor!!! Hoppas att du och andreas får skoj ikväll, men det tror jag nog att ni får.

Kram från syster yster

2007-11-16 @ 09:06:22
URL: http://sjufens.blogg.se
Postat av: Malin

Vi håller också tummarna!! Bra att fisken fått en käresta och polare! Ha det gött, vi ska packa vidare nu!!

2007-11-19 @ 03:21:21
URL: http://morsansvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0