Blodgivare...

Varit på blodcentralen idag med en klasskompis. Vi gick direkt efter skolan, lång dag idag. slutade fem! Så nu har jag nyss kommit hem igen. Var trevligt med sällskap, så trist sitta där själv annars... Men idag var min 10:e gång här i göteborg så då förärades jag en present :D En termosmugg blev det, perfekt! (blev också förvånad när de sa det var 10:e gången... )Kan ha den i skolan eftersom jag redan har en hemma...

Höll nästan på att glömma! Min Jacka och Nycklarna dök upp idag!!! med en massa ??? på paketet, pga fel efternamn... de hade glömt skriva dit hälften, posten försökt returnera men fanns ingen returadress så då delade de väl ut den iallafall. Så glad och lättad!!!

Kommentarer
Postat av: Sjufen

Vad duktig du är som går och lämnar blod. 10 gånger är inte illa- och det var en bra present du fick. kankse du kan använda på promenad i Skatås;)

2007-11-01 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0